kolmapäev, 17. veebruar 2016

Trenn, trenn ja veelkord trenn

Viimased paar päeva selline kevade tunne olnud, nii mõnus!! Olen printsessiga korralikud tiirud maha kärutanud, aga samas olen märganud, et see 1.5h kärutamine teeb mind väääääga näljaseks. Väljas veel suhteliselt külm ka. Kuna challenge on lõpusirgel, siis olen üritanud end taltsutada ja patustanud tervislikult. Täna näiteks tuli isu nii millegi rammusa järgi ja tegin lõunasöögi kõrvale maguskartuli-blackeye beans-karamelliseeritud sibula-röstitud paprika püreed. Kõrvale rasvavabad kanakotletid (tsikile veiselihast). See läks meile mõlemale väga peale ja teine kordki teen uuesti.


Kuna sõbrad tulid külla, siis tegin kerged veggie snäkid ja kõrvale karamelliseeritud sibula-parika hummus. Vahest läheb meelest kui lihtne on hummust teha ja kui kasulik see on, et tuleb tihemini ikka teha :-). Aga homme 1000 kcal päev for sure!!


Trenn on see nädal natuke sassi läinud päevade poolest, aga ega lihastel nagunii kalendrit pole ja kuniks iga grupp saab puhata, peaks kõik ok olema. Hommikuti olen nüüd hakanud kardio HIIT-i tegema (30 minutit), mis korralikult higistama võtab ja mõnusalt üles äratab. Teisipäeval tegin otsa tabata kõhulihased 15 minutit. Täna kolmapäeval tegin lihtsalt oma kardio hommikul ja venitasin natuke otsa. Ma vist ei ole maininud, et tegelikult mul on sõbrannaga ka challenge, et spagaati saaks.. Working on that!! Täna õhtul tegin ka kerge jalatrenni 15 minutit, tahtsin kõhulihaseid ka teha, aga mu kallis RoosaBoss oli väsinud ja kahjuks jäi ära. Aga eks homme siis :-)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar