teisipäev, 23. veebruar 2016

Fun gymday

Tänast toredat teisipäeva alustasin ühe kiire plüo HIIT-iga, mis kestis umbes 16 minutit. Kava võttis võhmale, aga ega see mu ainus trenn ei olnud of course. Lõuna ajal seadsin sammud jõusaali poole. Tee peale jäi mul Fitshop ning otsustasin sisse põigata. Mõtlesin siis ka selle ülireklaamitud Nocco BCAA+ joogi ära proovida. Kuna ma olen suur magusasõber, siis mulle läks täitsa peale.


Kuniks õde ootasin, tegin oma ülakeha harjutusi, mis koosnes kolmest erinevat supersetist + üks eraldi harjutus triitsepsile. Ma ei hakka isegi üritama neid nimesid nimetama, mis harjutusi tegin... I am just hopeless in that!!! Peaks vist kriipsujukusid joonistama hoopis, et te aru saaks millest ma räägin :-). Siis tegin natuke cross traineril cardiot ja siis tabata abs. Panen väikse pildikese osade harjutustega, mida oma kavas kasutasin. Mainin veel ära, et kasutasin jalaraskuseid, mis lisas natuke vürtsi. 


Me õega veel mõtlesime natuke pulli teha ja proovisime kui osavad me hularõngastega oleme.. Ütleme nii, et poseerimine nendega tuli paremini välja kui trikid :-)



Söögipoolest hetkel väga "kokkuhoidlikud" lood, ehk siis kaloreid hoian kokku kuni challengi lõpuni. Lõunaks tegin "egg fried rice" tervislikus varjandis. Viskasin pannile köögikombainist läbi käinud toore lillkapsa, broileri hakkliha, sibula, vürtsid, zucchini, paprika ja muna valged. Voila!! Väga maitsev oli.


Homsest läheb muidugi asi keeruliseks, sest lähme ühe väikse printsessi sünnipäevale ja ei kujuta ettegi, mis seal pakutakse.. Peab igaksjuhuks kotti midagi tervislikku viskama. Neljapäeval muidugi minu kallikese sünnipäev, aga juba tellisin endale eraldi köögiviljade valiku :-). Reede hommikul lähme pildistama tibuga ja lasen ka oma bikiiniklõpsud siis ära teha (2 in 1). Stay tuned!! Homme lähen kehakoostist ka mõõtma, muidugi kahju, et enne challengit ei käinud. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar