pühapäev, 28. veebruar 2016

Finito ehk Challengi lõpp

Ongi kibe-kiirelt need 8 nädalat mööda kimanud ja minu BeFit 2016 challenge nüüd ametlikult lukus. Viimane nädal möödus ülikiirelt. Nagu eelmises postituses rääkisin, olid mind ees ootamas suured katsumused, nagu laste sünnipäevad ja enda sünnipäev. Pidasin ilusti vastu kuni oma lapse sünnipäevani. See tort oli lihtsalt nii ahvatlev ja lapsel elus ainult korra sünnipäev, siis muidugi proovisin ka. Kuna ma ei võtnud seda challengit kui "ühekordset üritust," siis ei pabistanud nii hullult, kuna kütan täie rauaga edasi.

Aga räägin siis natuke oma saavutustest ja kas ja millega rahule jäin. Kõigepeal panen oma möödud, mida enne blogis ei ole avaldanud:

Enne/ pärast:

Rind: 87cm/ 86cm (-1cm)
Talje: 76.5cm/ 65cm (-11.5cm)
Puusad: 96cm/ 91cm (-5cm)
Reis: 55.5cm/ 52cm (-3.5cm)
Käsivars: 31cm/ 29cm (-2cm)
Pikkus: 164cm
Kaal: 60kg/ 58kg (-2kg) - vahepeal näitas kaal isegi 57.4kg, aga panen viimase näidu
Rasvaprotsent: 16.8 (kahjuks enne võistlust ei mõõtnud, aga kindlasti ole kõvasti suurem).

Üldiselt olen väga rahul, sest andsin endast kõik ja tõestasin endale (ja teistele), et on väga võimalik lapse kõrvalt kodus end oma parimasse vormi treenida. Aasta aega tagasi kui sünnitama läksin, kaalusin 85 kilo. Ma võtsin rasedusega juurde 20 kilo, millest esimesed 15 kilo kukkusid iseenesest imetamise ja kärutamisega. Edasine nõudis juba lisa-pingutust. Kui hakkasin kirja panema, mida suhu pistan ja ka kodus end kergelt liigutama, kadusin järgnevad 5 kilo. Sealt edasi läks aga veel 5 kilo koduse treeninguga ja kuniks Hers ajakiri BeFit 2016 challengi välja kuulutas, kaalusingi 60 kilo.

Mul on väga hea meel, et selle challengi vastu võtsin, sest alles nüüd hakkasin korralikult trenni tegema. Hankisin endale natuke varustust koju (kang ja raskused, sangpomm, hantlid, kummilindid, fitball) ning jälgisin Instagramis erinevaid bikini fitness modelle, kes alati erinevaid videosid oma harjutustest postitavad. Nendest ja ka Hers ajakirjast ammutasin motivatsiooni ja panin oma kavad ise kokku. Need, kes mind siin jälginud, teavad umbes kuidas mu kavad välja näevad ja ei hakka siin nendel pikemalt peatuma uuesti. Korra nädalas umbes proovisin ka jõusaali saada, et raskemate raskustega treenida.

Toitumisest olen ka siin blogis juttu teinud, aga üldiselt kaloraaz oli 1500 - 1700 kcal, tegin ka 1000 kcal päevi. Jälgisin makrosid ja korra nädalas patustasin cheat mealiga. Sorry, I love food!! Ja minu puhul cheat mealid toimivad.

Peale selle, et treeninguga kadusid mu seljahädad ja ka vahel kimbutav tagumiskunärvivalu, mis tekkis rasedusega ja lapse kandmisega, saavutasin ka pool oma pikaajalistest sihtidest. Märksin alguses ära, et soovin saada six-packi ja ilusat vormis tuharat. Kõhulihased on mul ilusti välja joonistunud ja pepu ka juba päris õigel teel (pole enne nii tugevaid tuharalihaseid endal olnud), niiet et jätkan nende voolimist. Ausalt öeldes olen nüüd, 33 aastasena oma elu parimas vormis ja sõbrannad isegi pöörduvad minu poole nõu küsima ning soovivad koos treenima minna ja see on minu jaoks parim kompliment üldse ning motiveerib edasi arenema. Mõlgutasin mõtteid, et võiks isegi proovida bikini fitnessi, enne kui tööle tagasi lähen, aga kuna olen totaalne võhik sellel alal ega tea isegi kust alustada jne siis pigem jääb see vist unistuseks, aga kes teab..

Seniks aga jätkan kindlast treeningutega ja puhta toitumisega ning soovin kõigile häid treeninguid ning kuhjaga motivatsiooni!! 

Minu before and after pildid teile:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar