esmaspäev, 22. veebruar 2016

Challengi viimane esmaspäev

Tere esmaspäevast kallid lugejad :-). Minu challengile on see viimane esmaspäev, kuna selle pühapäevaga saabki mul 8 nädalat kokku. Pildid teen juba reedel ära, sest see nädal ja eriti nädala lõpu poole tuleb mega-super-hüper busy busy.. Neljapäev on mu kallikesel esimene sünnipäev - oi kui tähtis päev ja reedel minul endal. Enne seda veel tibu sõbrannal sünna ja nädala lõpus veel teisigi pidusid-toimetusi. Soovige mulle siis edu nädalalõpuni vastu pidada oma 1000 kcal peal, sest torte pakutakse juba kolmapäevast juuuuuuu!!! No arvatavasti reedel ikka luban endale tükikese :-).

Esmaspäev algas meil siis ikka lõbusalt trennilainel - jalad ja tuhar. Soojendus tabata ja siis mõnusad supersetid. Tänases menüüs olid sellised supersetid nagu Romanian split squat + kettlebell swing, deadlift + põlvedel kükk, hantliga donkey kick + kettlebell pull (pole tegelikult õrna aimugi nimede koha pealt) ja veel üks kombo kettlebelliga ja raskustega, aga ma ei oska neid nimesid küll siia kahjuks kirja panna. Kardiot täna väga ei teinudki, peale selle et sumasin vankriga selles lögas. Ahjaa tegin ühe lõbusa video ka ja toredat nädala algust teile kõigile!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar