esmaspäev, 15. veebruar 2016

Aga mulle toodi pomm!

Hellooo jälle!! Uus nädal hakkas jälle pihta, ehk siis eelviimane võistluse nädal. Osadel challenge-i kaaslastel peaks vist nüüd juba läbi olema see BeFit 2016 ja saavad nüüd rahulikumalt hingata :-). Aga mina kütan edasi siis...

Kuna reede oli mul väga karm sessioon pepule, siis laupäev puhkasin. Ma olin õnneks nii tubli reede õhtul, et võtsin aminohappeid ja ühe sheiki enne magamaminekut ja escapisin rämeda lihasvalu :-). Puhkusepäev tõi endaga kaasa ka cheat meali... ja oi kui hea see oli!! Pulled chicken cous cousi ja coleslaw-ga. Magustoiduks veel crepe-id banaani ja shokolaadi jäätisega. Lubasin endale, et see siis viimane cheat meal enne võistluse lõppu. Ausalt öeldes patustasin natuke terve päev ja sellepärast tuli end pühapäeval käsile võtta. Tegin hommikul võimsa kardio HIIT-i umbes 30 minutit ja otsa ülakeha harjutused. Pühapäev on meil ka alati vanaema juurde minek ja seal ei saanud keegi aru, miks ma kooki ei söönud seekord, vaid olin kaasa võtnud rasvavaba kohupiima kohvi kõrvale. No ainuke "paha" asi, mida tegelikult pühapäev sõin oli sealiha.

Ja pühapäeval toodi mulle ka POMM.... sangpomm loomulikult!! Korralik selline vanakoolikas ja 16 kilo. Ma ise mõtlesin just natuke aega tagasi, et kuna mul nüüd kuu lõpus sünnipäev tuleb, kingin endale 12 kilose sanga, aga vedas mul hoopis, sain 16 kilose. Mõnus!! Ma vist segi peast läinud juba hahahaaa...


Täna hommikul sai ka korralikult trenni tehtud uue pommiga.  Lisasin oma supersettidele sangaga harjutusi ja päris korralikult võttis higistama... Evidence siin:





Kuna ilmad on natuke normaalsemaks muutunud, olen ka paar viimast päeva korralikudel tiirudel väikse printsessiga käinud (vankerdamas siis). Eile sai üle 2h vankerdatud päeva jooksul kokku, täna üle 1h. Fingers crossed, et homme ka ilm lubab.. Ja järgmised päevad kuni challengi lõpuni.. Ja siis sealt edasi ka :-). Ühesõnaga suvi pole ju kaugel tegelt.. Stay positive people!!! :-P

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar